Zatwierdzona organizacja rozgrywek indywidualnych i drużynowych na sezon 2013/2014
Wpisał: chr@bek   
01.09.2013.
Zarząd DOZTS na swoim posiedzeniu w dniu 29.08.2013 zatwierdził ostateczną organizację rozgrywek indywidualnych i drużynowych na szczeblu województwa dolnośląskiego. Poniżej przedstawiamy zestawienie poszczególnych lig z podziałem na drużyny oraz szczegółowy kalendarz imprez na rok 2013 wraz z przydziałem imprez.
Organizacja rozgrywek drużynowych na sezon 2013/2014
 
Zatwierdzony kalendarz imprez na rok 2013

Odsłon: 6216 | Drukuj | Email

Komentarze (23)
RSS komentarzy
1. 20-09-2013 18:31
 
Gdzie są podawane na bieżąco wyniki ???Nikt nie uzupełnia tabel niższych lig.To są jakieś wielkie jaja! Przesyłamy wyniki 3 godziny po meczu a na stronie DOZTS zero informacji.Panie prezesie, za co płacimy setki złotych???
Zarejestrowany
 
slawenty91
2. 18-09-2013 12:17
 
Władysławie wróć
Kiedyś, dawno dawno temu, za dobrych czasów, rozgrywki DOZTS prowadził trochę kontrowersyjny w swojej stanowczości i surowości w przestrzeganiu regulaminów - Władysław. Były to piękne czasy, kiedy wyniki meczów pojawiały się niemal na bieżąco, tabele lig aktualizowane były po każdej kolejce, klasyfikacje z turniejów indywidualnych jeszcze tego samego dnia a każdy mógł wiedzieć wszystko o wszystkim co związane było z dolnośląskim pingpongiem.  
Odkąd nastąpił nowy "prężnie działający" Zarząd, mocno bijący pokłony naszemu Prezesowi PZTS i jego szarej eminencji MP, coś zacięło się w tej prężnie działającej machinie i przestało być dobrze. Zabrakło Władysława - zabrakło porządku w rozgrywkach a Zarząd zamiast skupić się na powstałej luce w prowadzeniu rozgrywek, podejmuje irracjonalne "pseudoszkoleniowe" decyzje, miłe tylko dla pojedynczych członków Zarządu a nie dla środowiska sportowego. Nie dziwię się teraz Władysławowi, że wolał sobie odpuścić współpracę z takim Zarządem, niż firmować taki bałagan i brak kompetencji aktualnego Zarządu. Szkoda obecnego stanu, bo my szaraczki z prowincji przyzwyczailiśmy się do pewnego schematu działania Związku i działania informacji na stronie internetowej a teraz... a teraz mamy powrót do średniowiecza. 
Tu apel do Prezesa Kamila. Prezesie - płacimy przecież niemałe wpisowe do rozgrywek i myślę, że należałoby znaleźć i z pewnością opłacić taką osobę, która w takim samym kształcie prowadziłaby rozgrywki jak było to dotychczas. A może by jednak porozmawiać z Władysławem i namówić go do ponownej współpracy ze Związkiem. Z pewnością rozmowa nikomu nie zaszkodzi a zysk dla każdej ze stron może by niemiarodajny… 
Gość
 
bajkopisarz
3. 18-09-2013 08:32
 
@ loteria
Widzę, że kolega loteria nie jest do końca w temacie. Cała ta sprawa ciągnie się jak smród od ... w wyniku decyzji z poprzedniego sezonu. A przypomnę ci, że chyba na pierwszym wtk w 2012 kluby zbierały podpisy pod protestem ws miejsca dla Głoski. Z informacji od członków zarządu wynikało, że ustalono co innego na zebraniu, a panowie ZS i WC "dla dobra tenisa stołowego" i tak dodali ich do 3 ligi. Cala sprawa jest zatem wynikiem wcześniej podjętych decyzji, z których teraz tak wybrnięto choć Zarządu mógł też postąpić inaczej i uniknąć dalszego smrodu. Więc nie pisz że poprzednio nie było takich numerów, bo to wszystko zaczęło się właśnie rok temu. Za to nie da się ukryć że porządek w samej obsłudze ligi był większy.
Zarejestrowany
 
koperek79
4. 17-09-2013 13:39
 
@ loteria
Spokojnie, może być tak, że napiszesz dokładnie to samo, zaczynając od "piszę 30 września"...
Zarejestrowany
 
elipsoida
5. 16-09-2013 17:56
 
@ loteria
Witam wszystkich.Piszę w poniedziałek 16 września ok.19.00. Po meczach ligowych wszyscy czekamy na wyniki innych spotkań w grupach, w których gramy, ale również interesują nas wyniki innych lig. Niestety po pierwszej kolejce jest jakaś totalna masakra. Wyników V lig nie ma w ogóle.Ani jednego meczu!!!w wyższych ligach też dwa lub trzy wyniki i to wszystko. Czy drużyny nie przekazują wyników do centrali czy nie ma komu umieścić wyników na stronie DOZTS??? Pięć dni temu napisałem maila z informacją o przełożeniu terminu meczu na przyszły tydzień na prośbę drużyny gości. Nie ma o tym żadnej informacji w tabeli V ligi legnickiej! Przecież płacimy wpisowe, nasz klub za dwie drużyny,składki i opłaty za licencje zawodników, a jesteśmy lekceważeni w tak podstawowych kwestiach jak przekazywanie na bieżąco informacji o funkcjonowaniu rozgrywek ligowych! Coś jest nie tak już na początku tego sezonu. W ubiegłych latach było dużo lepiej. Przykre. Zawodnik KS Jerzmanaka Jerzmanowice.
Zarejestrowany
 
6. 10-09-2013 19:54
 
re re:
dlaczego tak jest że związek podejmuje sam główne decyzje odnośnie rozgrywek. komentarze wcześniejsze mówią same za siebie i o co tutaj chodzi ? przecież jest regulamin, którego trzeba przestrzegać a tutaj widzimy istną samowolkę ze strony zarządu. Jak tak można robić ? Zastanówcie się proszę co wy chcecie przez to osiągnąć! przecież takich rzeczy nie było jak pan Władek Chrabąszcz prowadził ligi. Uważam że takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, bo to wszystko się skończy tym , że będziemy grać w ligach lzs-ów , a nie dozts.
Zarejestrowany
 
7. 09-09-2013 12:54
 
re re:
Brawo, panie Sławku! Dla stanu obecnego trzeba powiedzieć jawne "nie". A powiedzieć to mogą tylko osoby, których nazwiska są oficjalnie wpisane w dokumentację DOZTS. Sami zawodnicy, czy osoby niezwiązane bezpośrednio z Zarządem nie są raczej w stanie dużo powiedzieć, a jeśli już powiedzą - ich głos pozostaje bez echa. Jednak zdaję sobie sprawę, że taki stan rzeczy jest normalny i nie mogę mieć nie wiadomo jakich pretensji. Inaczej to wygląda, gdy ktoś ze struktury mówi wyraźne "nie". Wtedy echo, mniejsze bądź większe, da się usłyszeć. Faktycznie, nie jestem w stanie pojąć pewnych decyzji Wydziału Rozgrywek, bo nie ma co mówić o całym DOZTS, wszyscy wiedzą, że chodzi właśnie o te rozgrywki. Nie wiem, co będzie dalej, ale przecież nigdy tak nie było. Teraz decyzje są podejmowane zbyt pochopnie i uważam, że w tym jest największy problem. Nie ma co się dziwić, że ludzie boją się zmian, bo obecny przykład tłumaczy, dlaczego zmian takich należy się obawiać.
Zarejestrowany
 
elipsoida
8. 09-09-2013 07:14
 
oświadczenie
W związku ze skrajnie odmiennym rozumieniem rywalizacji sportowej oraz reorganizacji i zarządzania tenisem stołowym na Dolnym Śląsku, niż uchwały podjęte przez większość członków, złożyłem rezygnację z prac w Zarządzie Dolnośląskiego Okręgowego Związku Tenisa Stołowego. 
 
Przepraszam osoby, które zaufały mi wybierając mnie na członka Zarządu DOZTS, jednak nie mogę pozwolić , by tworzenie uchwał sprzecznych z moimi zasadami mogło być firmowane moim nazwiskiem. 
 
Sławomir Wołk
Zarejestrowany
 
9. 07-09-2013 20:24
 
wyjaśnienia
Szanowny Panie Andrzeju Moczko cały czas czekamy na wyjaśnienia dotyczące IV ligi grupy legnickiej, proszę o poważne potraktowanie tego tematu i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji
Zarejestrowany
 
10. 06-09-2013 10:35
 
wyjaśnienia
W II lidze mężczyzn oraz w obu III ligach w terminarzach brakuje dat ostatnich kolejek. Coś tam w tych terminach się chyba poprzesuwało (?), ale na pewno coś jest do poprawki.
Zarejestrowany
 
elipsoida
Zarząd DOZTS na swoim posiedzeniu w dniu 29.08.2013 zatwierdził ostateczną organizację rozgrywek indywidualnych i drużynowych na szczeblu województwa dolnośląskiego. Poniżej przedstawiamy zestawienie poszczególnych lig z podziałem na drużyny oraz szczegółowy kalendarz imprez na rok 2013 wraz z przydziałem imprez.
Organizacja rozgrywek drużynowych na sezon 2013/2014
 
Zatwierdzony kalendarz imprez na rok 2013

Odsłon: 6216 | Drukuj | Email

Komentarze (23)
RSS komentarzy
11. 04-09-2013 18:28
 
IV liga grupa legnicka
Zgadzam się z Przedmówcami. Niezrozumiała jest sytuacja w IV lidze legnickiej. Co za tym idzie poszkodowane są drużyny z V legnickiej, które cały sezon walczyły o awans. Taka sytuacja demotywuje do rywalizacji sportowej i krzewienia ducha sportowego.
Zarejestrowany
 
dambu111
12. 04-09-2013 12:00
 
IV liga grupa legnicka
Moim zdaniem powinien zostać zmieniony regulamin rozgrywek ligowych w przypadku powiększenia danej ligi w pierwszej kolejności powinna zostać drużyna, która powinna spaść a dopiero w następnej kolejności kolejna drużyna z niższej ligi. Przykład drużyna Krzewie Wielkie II spokojnie pokonałoby 4 drużynę VI ligi z Bogatyni, która uzyskała awans. Moim zdaniem powinny zostać zapytane wszystkie drużyny z VI ligi jeleniogórskiej czy chcą grać w jednej czy w 2 grupach niestety tak się nie stało. Powinno się przychylić do głosów większości a nie tylko kilku wybranych... Bardzo dobrym rozwiązaniem było by w okręgu jeleniogórskim: powiatach lubańskim, bolesławieckim, zgorzeleckim. Powołanie młodzieżowej ligi. W drużynach z Zaręby, Bolesławca, Sulikowa, Włosienia, Bogatyni, Lubania jest młodzież która chętnie wzięłaby udział w takich rozgrywkach i rywalizowała z rówieśnikami. MOŻE W TĄ STRONĘ DROGI ZARZĄDZIE.
Zarejestrowany
 
zizu77
13. 04-09-2013 07:06
 
wyjaśnienie
Zgadzam się z Tobą kolego,jeśli byłaby jednakowa ilość drużyn w obydwu trzecich ligach w poprzednim sezonie ,jak to ma miejsce teraz to twoja odpowiedź ma uzasadnienie.Natomiast proszę prześledź ubiegły sezon.Uważasz ,że drużyny z ligi zach. miały takie same szanse na utrzymanie jak we wsch.Na dodatek już w nowym sezonie dołożono nam drużynę ,która ogrywała w poprzednim sezonie wszystkie drużyny w 3 lidze.Skoro już tak się stało,że zdegradowano te drużynę do 4 ligi,to jakim prawem do ligi legnickiej ,a nie wrocławskiej.
Zarejestrowany
 
14. 03-09-2013 23:26
 
wyjaśnienie
Sytuacja spadku jest akurat łatwa do wyjaśnienia. W myśl zasady "kto spadł, ten spadł" nie wyciąga się z powrotem drużyn, które w określonym sezonie spadły z ligi. Wyciąga się natomiast, jeśli spadek był w barażach. Takie rozwiązanie jest wg mnie bardzo dobre i racjonalne, bo jaki byłby sens rozgrywania całego sezonu, skoro po nim nie byłoby żadnej drużyny, która spada klasę niżej.
Zarejestrowany
 
elipsoida
15. 03-09-2013 22:06
 
poprawka
Przepraszam za pomyłkę.Chodziło mi o decyzje nie zrozumiałe dla nas sympatyków tenisa stołowego.
Zarejestrowany
 
16. 03-09-2013 21:56
 
uwagi
Mam pytania do Pana Przewodniczącego rozgrywek Andrzeja Moczko. 
Dlaczego Pastuchów nie dostał szansy baraży pomimo tylko 8 drużyn biorących udział w rozgrywkach 3ligi zachodniej.Proszę mi odpowiedzieć na pytanie.Jakie szanse ma na utrzymanie drużyna przy 8 zespołach, a jakie przy 10 ? Skoro ,ktoś dopuścił do takiej sytuacji,to Zarząd powinien rozważyć inne decyzje.Mało tego ,Pastuchów pogodził się z faktem spadku,a tu nowa niespodzianka dwie drużyny dorzucone z ligi wrocławskiej.Mamy rywalizować sportowo to Panie Przewodniczący nie rozstrzygajcie ligi na starcie.Niech ktoś spróbuje wyprowadzić mnie z błędu, 
że w 4 lidze legnickiej gramy tylko o 2 miejsce. Z pozdrowieniami sympatyk normalnej rywalizacji sportowej ,a nie  
zrozumianych decyzji naszych władz tenisa .
Zarejestrowany
 
17. 03-09-2013 21:11
 
re wyjaśnienie
ok a jak pan Andrzej Moczko skomentuje uwagę odnośnie przesunięcie MKS Rokita II Brzeg Dolny do IV ligi grupy legnickiej bo to aż wieje układami dlaczego ta drużyna została promowana do IV ligi ? kto za tym głosował? bo na pewno nie drużyny z IV ligi grupy legnickiej prośba o wyjaśnienie całej sytuacji - bo nie może tak być, że układacie sobie ligi jak wam się podoba
Zarejestrowany
 
18. 03-09-2013 21:10
 
re wyjaśnienie
"(...) w V lidze nastąpiła proponowana zmiana i rozgrywki będą prowadzone w sposób tradycyjny bez podziału na grupy." - Chciałbym prosić o szczegóły w tej sprawie, tzn. jaka zmiana nastąpiła i jakiego podziału na grupy nie będzie? Mówimy o likwidacji dwóch podgrup w V lidze wrocławskiej (pewnie nie?).
Zarejestrowany
 
elipsoida
19. 03-09-2013 20:21
 
Wyjaśnienie
Uprzejmie wyjaśniam, że poprzednia propozycjia Wydziału Rozgrywek DOZTS, polegająca na zaproponowaniu rozgrywek w VI lidze jeleniogórskiej i wrocławskiej na zasadzie tradycyjnych rozgrywek ligowych w gronie odpowiednio 12 i 10 druzyn (mecz i rewanż), została oprotestowana przez szereg klubów, które zakwestionowały tę koncepcję, na rzecz rozgrywek prowadzonych w terytorialnych podgrupach rozgrywkowych, ze względu na znaczne koszty wyjazów przy większej liczbie drużyn. Ponadto o podjęciu takiej decyzji przesądziło stanowisko większości członków Zarządu DOZTS, mówiące, iż w VI ligach bierze udział bardzo wielu młodych zawodników, dla których, zdaniem rodziców i trenerów, dalekie i częste wyjazdy na mecze ligowe są nie do zaakceptowania.  
W tej sytuacji został dokonany podział terytorialny, który maksymalnie ogranicza odległości i związane z tym koszty. Dlatego też między innymi w jednej grupie znalazły się po dwie drużyny z  
Krzewia i Jeleniej Góry.  
Równocześnie chciałbym uprzejmie zwrócić uwagę, na fakt, że w V lidze nastąpiła proponowana zmiana i rozgrywki będą prowadzone w sposób tradycyjny bez podziału na grupy.  
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie, pozwoli zainteresowanym na obiektywną, opartą na faktach, ocenę podjętych decyzji.
Zarejestrowany
 
20. 03-09-2013 13:00
 
VI jeleniogórska
:cry Pomysł aby w jednej z podgrup VI ligi jeleniogórskiej umieścić 2 drużyny z Krzewia i 2 z Jelenie Góry nie wytrzymuje żadnej krytyki. Jaki problem był z powiększeniem ligi do 12 drużyn. Działacze opamiętajcie się Pozdrawiam
Zarejestrowany
 
Zarząd DOZTS na swoim posiedzeniu w dniu 29.08.2013 zatwierdził ostateczną organizację rozgrywek indywidualnych i drużynowych na szczeblu województwa dolnośląskiego. Poniżej przedstawiamy zestawienie poszczególnych lig z podziałem na drużyny oraz szczegółowy kalendarz imprez na rok 2013 wraz z przydziałem imprez.
Organizacja rozgrywek drużynowych na sezon 2013/2014
 
Zatwierdzony kalendarz imprez na rok 2013

Odsłon: 6216 | Drukuj | Email

Komentarze (23)
RSS komentarzy
21. 02-09-2013 20:17
 
IV liga grupa legnicka
Nie rozumiem tylko jednego - bo co do przeniesienia zdegradowanej drużyny z głoski to nie wymaga komentarza, lecz Mks Rokita II Brzeg Dolny przeniesiony z V ligi wrocławskiej do IV ligi to jest już jakieś nieporozumienie i nawet jeśli jest to w ramach szkoleniowych- bo o awans do IV ligi to trzeba sobie powalczyć a tu jest bonus - jak już szanowne DOZTS przenosi jakąś drużynę to niech przenosi na danym szczeblu a nie rozdaje bonusy - W V lidze legnickiej też jest mało drużyn i w ramach szkoleniowych spokojnie mogła by ta drużyna sobie grać. Takich rzeczy nie wolno robić bo niszczycie motywację drużyn z naszej niższej ligi w okręgu legnickim - chyba że pod pojęciem szkoleniowo ukrywa się pojęcie drużyny,której punkty nie wliczają się co do końcowych rezultatów , lecz to nie było ujęte w komunikacie
Zarejestrowany
 
22. 02-09-2013 13:06
 
IV liga grupa legnicka
Zgadza się. Dodam od siebie, że jestem mocno zaniepokojony jawnym kombinowaniem i - przepraszam za mocne słowo - krętactwem. Bo jak inaczej nazwać działania, które promują pewne drużyny, rozdając ot tak masę "prezentów". Miało być zwiększenie do co najmniej 10 drużyn w lidze - ok, rozumiem, że nie zawsze da się to fizycznie zrobić, ale nie można jednych zmniejszać grup, aby inne kosztem tamtych powiększyć. Nie to nazywa się właściwą reorganizacją! Jedna grupa (i nie jest ona najniższą klasą w określonym okręgu) liczy 7 drużyn. To jest kpina! W regulaminie "jak byk" stoi, że musi być co najmniej 8 zespołów, o ile to możliwe. A tu jest to możliwe! Dobrze, że już pracuję, bo gdy się uczyłem, na pierwszym miejscu był u mnie tenis stołowy. Teraz tenis ustąpił na fotelu lidera właśnie pracy. Dzięki temu ta cała śmieszna reorganizacja mniej boli...
Zarejestrowany
 
elipsoida
23. 02-09-2013 10:37
 
IV liga grupa legnicka
Niestety jak zwykle było szumnie o reorganizacji rozgrywek a zrobiło się ... Widocznie głosy klubów o zwiększeniu ilości drużyn w grupach spełzły na niczym. Jak można nazwać rozbicie VI ligi j. na 2 grupy po 6 zespołów jest to 14 meczy w sezonie z barażami. Przy 12 zespołach meczy było 22.  
:cry  
Szkoda pisać. Kolejny rok kicha. Niestety nowe władze po roku działania nic nie zmieniły oprócz podwyżek. Jeśli tak dalej będzie to nie wróży to dobrze tenisowi stołowemu na dolnym śląsku a szkoda.
Zarejestrowany
 
zizu77

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Proszę zaloguj się lub zarejestruj.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.6
Polska adaptacja JoomlaPL.com Team
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved