Start arrow aktualności arrow Zatwierdzona organizacja rozgrywek indywidualnych i drużynowych na sezon 2013/2014


 
 
Menu główne
strona główna
aktualności
adresy klubów na sezon 2017/2018
kadra wojewódzka
Wydział Rozgrywek
turnieje okazjonalne
struktura i skład Zarządu
obozy i zgrupowania
regulaminy rozgrywek
linki
publikacje
archiwum DOZTS
księga gości
napisz do nas
kontakt z nami
kącik weterana
- - - - - - -
licencje - stan na 13.04.2018 - 1 129 licencji
- - - - - - -
Wykaz dopuszczonych okładzin na okres: 1 kwiecień 2018 - 30 wrzesień 2018 LARC 2018A
- - - - - - -
podaj wynik meczu
- - - - - - -
przepisy - Handbook ITTF 2017
- - - - - - -
administrator


 
 
 
 

Logowanie





Nie pamiętam hasła
Konto? Zarejestruj się!

 
 
 
 
Statystyka
Użytkownicy: 1889
Nowości: 2743
Linki: 37
gości: 26365555
Dodaj do ulubionych
 
 

 
 
 
 
Zatwierdzona organizacja rozgrywek indywidualnych i drużynowych na sezon 2013/2014 PDF Drukuj Email
Wpisał: chr@bek   
01.09.2013.
Spis treści
Zatwierdzona organizacja rozgrywek indywidualnych i drużynowych na sezon 2013/2014
Strona 2
Strona 3
Zarząd DOZTS na swoim posiedzeniu w dniu 29.08.2013 zatwierdził ostateczną organizację rozgrywek indywidualnych i drużynowych na szczeblu województwa dolnośląskiego. Poniżej przedstawiamy zestawienie poszczególnych lig z podziałem na drużyny oraz szczegółowy kalendarz imprez na rok 2013 wraz z przydziałem imprez.
 

Odsłon: 6216 | Drukuj | Email

Komentarze (23)
RSS komentarzy
11. 04-09-2013 18:28
 
IV liga grupa legnicka
Zgadzam się z Przedmówcami. Niezrozumiała jest sytuacja w IV lidze legnickiej. Co za tym idzie poszkodowane są drużyny z V legnickiej, które cały sezon walczyły o awans. Taka sytuacja demotywuje do rywalizacji sportowej i krzewienia ducha sportowego.
Zarejestrowany
 
dambu111
12. 04-09-2013 12:00
 
IV liga grupa legnicka
Moim zdaniem powinien zostać zmieniony regulamin rozgrywek ligowych w przypadku powiększenia danej ligi w pierwszej kolejności powinna zostać drużyna, która powinna spaść a dopiero w następnej kolejności kolejna drużyna z niższej ligi. Przykład drużyna Krzewie Wielkie II spokojnie pokonałoby 4 drużynę VI ligi z Bogatyni, która uzyskała awans. Moim zdaniem powinny zostać zapytane wszystkie drużyny z VI ligi jeleniogórskiej czy chcą grać w jednej czy w 2 grupach niestety tak się nie stało. Powinno się przychylić do głosów większości a nie tylko kilku wybranych... Bardzo dobrym rozwiązaniem było by w okręgu jeleniogórskim: powiatach lubańskim, bolesławieckim, zgorzeleckim. Powołanie młodzieżowej ligi. W drużynach z Zaręby, Bolesławca, Sulikowa, Włosienia, Bogatyni, Lubania jest młodzież która chętnie wzięłaby udział w takich rozgrywkach i rywalizowała z rówieśnikami. MOŻE W TĄ STRONĘ DROGI ZARZĄDZIE.
Zarejestrowany
 
zizu77
13. 04-09-2013 07:06
 
wyjaśnienie
Zgadzam się z Tobą kolego,jeśli byłaby jednakowa ilość drużyn w obydwu trzecich ligach w poprzednim sezonie ,jak to ma miejsce teraz to twoja odpowiedź ma uzasadnienie.Natomiast proszę prześledź ubiegły sezon.Uważasz ,że drużyny z ligi zach. miały takie same szanse na utrzymanie jak we wsch.Na dodatek już w nowym sezonie dołożono nam drużynę ,która ogrywała w poprzednim sezonie wszystkie drużyny w 3 lidze.Skoro już tak się stało,że zdegradowano te drużynę do 4 ligi,to jakim prawem do ligi legnickiej ,a nie wrocławskiej.
Zarejestrowany
 
14. 03-09-2013 23:26
 
wyjaśnienie
Sytuacja spadku jest akurat łatwa do wyjaśnienia. W myśl zasady "kto spadł, ten spadł" nie wyciąga się z powrotem drużyn, które w określonym sezonie spadły z ligi. Wyciąga się natomiast, jeśli spadek był w barażach. Takie rozwiązanie jest wg mnie bardzo dobre i racjonalne, bo jaki byłby sens rozgrywania całego sezonu, skoro po nim nie byłoby żadnej drużyny, która spada klasę niżej.
Zarejestrowany
 
elipsoida
15. 03-09-2013 22:06
 
poprawka
Przepraszam za pomyłkę.Chodziło mi o decyzje nie zrozumiałe dla nas sympatyków tenisa stołowego.
Zarejestrowany
 
16. 03-09-2013 21:56
 
uwagi
Mam pytania do Pana Przewodniczącego rozgrywek Andrzeja Moczko. 
Dlaczego Pastuchów nie dostał szansy baraży pomimo tylko 8 drużyn biorących udział w rozgrywkach 3ligi zachodniej.Proszę mi odpowiedzieć na pytanie.Jakie szanse ma na utrzymanie drużyna przy 8 zespołach, a jakie przy 10 ? Skoro ,ktoś dopuścił do takiej sytuacji,to Zarząd powinien rozważyć inne decyzje.Mało tego ,Pastuchów pogodził się z faktem spadku,a tu nowa niespodzianka dwie drużyny dorzucone z ligi wrocławskiej.Mamy rywalizować sportowo to Panie Przewodniczący nie rozstrzygajcie ligi na starcie.Niech ktoś spróbuje wyprowadzić mnie z błędu, 
że w 4 lidze legnickiej gramy tylko o 2 miejsce. Z pozdrowieniami sympatyk normalnej rywalizacji sportowej ,a nie  
zrozumianych decyzji naszych władz tenisa .
Zarejestrowany
 
17. 03-09-2013 21:11
 
re wyjaśnienie
ok a jak pan Andrzej Moczko skomentuje uwagę odnośnie przesunięcie MKS Rokita II Brzeg Dolny do IV ligi grupy legnickiej bo to aż wieje układami dlaczego ta drużyna została promowana do IV ligi ? kto za tym głosował? bo na pewno nie drużyny z IV ligi grupy legnickiej prośba o wyjaśnienie całej sytuacji - bo nie może tak być, że układacie sobie ligi jak wam się podoba
Zarejestrowany
 
18. 03-09-2013 21:10
 
re wyjaśnienie
"(...) w V lidze nastąpiła proponowana zmiana i rozgrywki będą prowadzone w sposób tradycyjny bez podziału na grupy." - Chciałbym prosić o szczegóły w tej sprawie, tzn. jaka zmiana nastąpiła i jakiego podziału na grupy nie będzie? Mówimy o likwidacji dwóch podgrup w V lidze wrocławskiej (pewnie nie?).
Zarejestrowany
 
elipsoida
19. 03-09-2013 20:21
 
Wyjaśnienie
Uprzejmie wyjaśniam, że poprzednia propozycjia Wydziału Rozgrywek DOZTS, polegająca na zaproponowaniu rozgrywek w VI lidze jeleniogórskiej i wrocławskiej na zasadzie tradycyjnych rozgrywek ligowych w gronie odpowiednio 12 i 10 druzyn (mecz i rewanż), została oprotestowana przez szereg klubów, które zakwestionowały tę koncepcję, na rzecz rozgrywek prowadzonych w terytorialnych podgrupach rozgrywkowych, ze względu na znaczne koszty wyjazów przy większej liczbie drużyn. Ponadto o podjęciu takiej decyzji przesądziło stanowisko większości członków Zarządu DOZTS, mówiące, iż w VI ligach bierze udział bardzo wielu młodych zawodników, dla których, zdaniem rodziców i trenerów, dalekie i częste wyjazdy na mecze ligowe są nie do zaakceptowania.  
W tej sytuacji został dokonany podział terytorialny, który maksymalnie ogranicza odległości i związane z tym koszty. Dlatego też między innymi w jednej grupie znalazły się po dwie drużyny z  
Krzewia i Jeleniej Góry.  
Równocześnie chciałbym uprzejmie zwrócić uwagę, na fakt, że w V lidze nastąpiła proponowana zmiana i rozgrywki będą prowadzone w sposób tradycyjny bez podziału na grupy.  
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie, pozwoli zainteresowanym na obiektywną, opartą na faktach, ocenę podjętych decyzji.
Zarejestrowany
 
20. 03-09-2013 13:00
 
VI jeleniogórska
:cry Pomysł aby w jednej z podgrup VI ligi jeleniogórskiej umieścić 2 drużyny z Krzewia i 2 z Jelenie Góry nie wytrzymuje żadnej krytyki. Jaki problem był z powiększeniem ligi do 12 drużyn. Działacze opamiętajcie się Pozdrawiam
Zarejestrowany
 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
 
 
 
Obozy i zgrupowania tenisa stołowego w Brzegu Dolnym
Nowości

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Design by www.mambosolutions.com
© 2024 Dolnośląski Okręgowy Związek Tenisa Stołowego we Wrocławiu
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.