Start


 
 
Menu główne
strona główna
aktualności
adresy klubów na sezon 2017/2018
kadra wojewódzka
Wydział Rozgrywek
turnieje okazjonalne
struktura i skład Zarządu
obozy i zgrupowania
regulaminy rozgrywek
linki
publikacje
archiwum DOZTS
księga gości
napisz do nas
kontakt z nami
kącik weterana
- - - - - - -
licencje - stan na 13.04.2018 - 1 129 licencji
- - - - - - -
Wykaz dopuszczonych okładzin na okres: 1 kwiecień 2018 - 30 wrzesień 2018 LARC 2018A
- - - - - - -
podaj wynik meczu
- - - - - - -
przepisy - Handbook ITTF 2017
- - - - - - -
administrator


 
 
 
 

Logowanie





Nie pamiętam hasła
Konto? Zarejestruj się!

 
 
 
 
Statystyka
Użytkownicy: 1889
Nowości: 2743
Linki: 37
gości: 26353403
Dodaj do ulubionych
 
 

 
 
 
 
Delegaci wybrali nowe władze Związku PDF Drukuj Email
Wpisał: Kamil Skrzypczak   
22.10.2012.
Spis treści
Delegaci wybrali nowe władze Związku
Strona 2
60 Delegatów reprezentujących dolnośląskie kluby tenisa stołowego wybrało w poniedziałkowe popołudnie nowe władze naszego Związku na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Delegatów DOZTS. Przyjęto także dwie istotne uchwały: o udzieleniu absolutorium ustępującemu Zarządowi oraz o przyznaniu Panu Zygmuntowi Sutkowskiemu tytuł Prezesa Honorowego DOZTS.
Poniżej można znaleźć prezentację przedstawioną przez nowo wybranego Prezesa.
 
Delegaci dokonali następujących wyborów:
 
 
Prezes Zarządu DOZTS - Kamil Skrzypczak
 
Prezes Honorowy DOZTS - Zygmunt Sutkowski
 
Skład Zarządu DOZTS:
1. Bromboszcz Barbara
2. Butrym Dariusz
3. Chrabąszcz Marek
4. Jaźwiec Łukasz
5. Kawa Leszek
6. Lechowicz Grzegorz
7. Moczko Andrzej
8. Perczyński Tomasz
9. Słowiński Sławomir
10. Tolksdorf Zdzisław
11. Wieczorek Jerzy
12. Wołk Sławomir
 
Skład Komisji Rewizyjnej DOZTS:
1. Ciołkosz Jerzy
2. Kisielewicz Stanisław
3. Kurowski Mariusz
 
Delegaci na Walne Zgromadzenie PZTS:
1. Bromboszcz Barbara
2. Kawa Leszek
3. Perczyński Tomasz
4. Słowiński Sławomir
5. Skrzypczak Kamil
6. Sutkowski Zygmunt
7. Tolksdorf Zdzisław
8. Wieczorek Jerzy
 
Cele do osiągnięcia w kadencji 2012-2016 przedstawione na Zgromadzeniu przez nowo wybranego Prezesa - kliknij TUTAJ

Odsłon: 5636 | Drukuj | Email

Komentarze (11)
RSS komentarzy
1. 09-12-2012 17:27
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
witajcie dlaczego tylko w Polsce zawodnik z wyzszej ligi moze grac w nizszej ?to jest absurd wezmy przyklad z sasiadow niemdow i czechow tam nie ma tego przy rejstracji wpisuje sie w ktorej lidze gra zawodnik,to jest sprawiedliwe.Kluby majace druzyny w wyzszych ligach utrudniaja awans druzynom nie majacym tego awans wystawiajac w meczach 1-3 zawodnikow z wyzszych lig.czy nadal musi byc ten glupi i niezyciowy zapis?
Zarejestrowany
 
2. 24-10-2012 21:19
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
No to powodzenia. Tak sobie przeanalizowałem. Ilość protokołów do analizy w jednej kolejce wychodzi ok.50-70 w zależności od kolejki. Analiza jednego protokołu - ok. 4-5 min. Czyli na jedną kolejkę poświecisz od 4 do 6 godzin. Do tego wprowadzanie szczegółowych wyników, skanowanie protokołów, wprowadzanie wyników i podpinanie protokołów na strone internetową najprawdopodobniej z prywatnego komputera - też kilka godzin. I to wszystko za społeczne free? Ciekawe ilu takich "społecznych" działaczy znajdziesz w nowym Zarządzie. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie odpowiedniej osoby, która by tylko tym się zajmowała. A może Ty elipsoida zaoferujesz swoje usługi nowemu Prezesowi. 
A co do p. Chrabaszcza. Wróble ćwierkają, ze rozstał się z DOZTS w niezbyt przyjaznej atmosferze więc raczej wątpię aby dobrowolnie i bezpłatnie udostępnił swoje "wytwory"
Gość
 
zmartwiony
3. 24-10-2012 17:27
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
Akurat dla mnie zrobienie nowych nie byłoby żadnym problemem. Sądzę jednak, że p. Chrabąszcz przekaże prywatne "wytwory" swojemu następcy. I oczywiście objaśni, jak z nich korzystać ;)
Zarejestrowany
 
elipsoida
4. 24-10-2012 08:50
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
Wprowadzenie kilku osób do prowadzenia rozgrywek może okazać się niewypałem. A co z kontrolą zawodników tego samego klubu grających np. w II lidze i "dla wzmocnienia" zespołu np. w V lidze. Albo czy zawodnik z III ligi nie jest już "spalony" aby zagrac w IV lidze. Powinna to prowadzić jedna osoba, która będzie miała kontrolę nad wszystkim. Elipsoida, wydaje mi się, że zbyt śmiało podchodzisz do problemu rozgrywek. A na czym chciałbyś te statystyki prowadzić. Z tego co wiem, wszystkie narzędzia do prowadzenia tych rozgrywek są prywatnym wytworem p. Chrabąszcza i raczej wątpię aby je nieodpłatnie udostępnił
Gość
 
zmartwiony
5. 23-10-2012 22:00
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
Zbyt dużo osób nie może zajmować się wpisywaniem wyników, bo zrobi się zamieszanie. Myślę, że dwie osoby w zupełności wystarczą. Mnie wydaje się, że nie jest to aż tyle pracy. Dla kogoś, kto ma choć trochę wolnego czasu (nawet niekoniecznie każdego dnia), wpisanie wyniku meczu, podpięcie protokołu, wpisanie wyników szczegółowych i wygenerowanie rankingu indywidualnego nie powinno stanowić dużego problemu. Sam robiłbym to z przyjemnością. Nie ma ludzi niezastąpionych. W tak dużym zarządzie powinien znaleźć się ktoś, dla kogo te nietrudne zadania nie okażą się niewykonalne.
Zarejestrowany
 
elipsoida
6. 23-10-2012 21:30
 
zmiany w rejstracji zawodnikow
Niestety Pana Chrabąszcza bedzie zastąpić bardzo trudno. Moje propozycje to: 
1- 4 osoby każda prowadzi rozgrywki w danym okręgu plus przydział 3 lig i 2 ligi  
2- wprowadzenie możliwości logowania się każdego klubu do wpisywania wyników, każdy klub musiał by posiadać swój unikatowy login i hasło 
3- zatrudnienie osoby która będzie prowadzić rozgrywki ( niestety wiązało by to się z większymi opłatami dla klubów:(
Jeśli szybko się tej sprawy nie załatwi będzie BAŁAGAN, który trudno bedzie posprzątać.
Zarejestrowany
 
zizu77
7. 23-10-2012 20:08
 
do elipsoidy
Zadanie z wynikami szczegółowymi ambitne ale czy dla nowego prowadzącego wykonalne. Prosta matematyka: 15 lig. Średnio wychodzi po ok. 9 drużyn na ligę, w każdej druzynie minimum 5 zawodników. Z rachunku 15 x 9 x 5 wynosi około 675 zawodników. Czy nowy prowadzący będzie miał czas i możliwości techniczne na udźwignięcie tego wszystkiego na takim poziomie jak to było robione do tej pory. Nikt z nowego Zarządu wg mnie nie znajdzie na to odpowiednio dużo czasu (obowiązki zawodowe, klubowe, rodzinne). Ale obym się mylił...
Gość
 
zmartwiony
8. 23-10-2012 20:09
 
wyniki
Zadanie dla nowego prowadzącego rozgrywki to przede wszystkim dodanie zakładek "wyniki szczegółowe" i "ranking" dla wszystkich lig, wzorem II ligi mężczyzn.
Zarejestrowany
 
elipsoida
9. 23-10-2012 20:06
 
wyniki
hm, no to szykuje nam się niezły bałagan w rozgrywkach ligowych przez najbliższe dni. Ciekawe czy następca(następcy) podoła prowadzeniu na takim poziomie rozgrywek ligowych
Gość
 
zmartwiony
10. 23-10-2012 12:42
 
Wyniki
Może ktoś się weźmie wreszcie za uzupełnianie wyników rozgrywek ligowych, obecnie jest wielki chaos i nikt nie uzupełnia braków.
Zarejestrowany
 
mam5


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
 
 
 
Obozy i zgrupowania tenisa stołowego w Brzegu Dolnym
Gościmy
Nowości

 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnio dodany komentarz do artykułu
Zgłoszenia drużyn do rozgrywek...
W związku z poważnymi problemami technicznymi związanymi z obsługą str...
Więcej...

Zgłoszenia drużyn do rozgrywek...
Sugestia odnośnie piłeczek
Moja sugestia jest taka, aby pozostawić jeszcze na sezon 2018/19 możli...
Więcej...

Zgłoszenia drużyn do rozgrywek...
Rozgrywki V i VI ligi
Mam nadzieje,że na następnym spotkaniu zostanie rozpatrzony powrót do ...
Więcej...


 
 
Design by www.mambosolutions.com
© 2024 Dolnośląski Okręgowy Związek Tenisa Stołowego we Wrocławiu
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.